
Assistent Manager
Diemen, Noord-Holland, Nederland€ 3.000 - € 4.200 per maandService
Functieomschrijving
Wil jij een sleutelrol vervullen als Assistent Operationeel Manager en leidinggeven aan een team van enthousiaste en gedreven Klantenservice medewerkers bij Milieu Service Nederland? Ons team helpt onze klanten elke dag met passie en toewijding.
Samen met de Operationeel Manager ben je verantwoordelijk voor de afdelingen Zakelijk, Grootzakelijk, Vastgoed en Facilitair. Als sparringpartners zorgen jullie ervoor dat de service van Milieu Service Nederland een groot succes is.
Om uit te blinken in deze functie, heb je uitstekende communicatieve vaardigheden en kun je effectief schakelen met collega's, leveranciers en klanten op verschillende niveaus. Je bent proactief en kunt moeiteloos de balans vinden tussen verschillende taken en prioriteiten waarbij je jouw teams en hun behoeften niet uit het oog verliest en constant blijft motiveren.
Als Assistent Operationeel Manager ondersteun je de manager bij het leiden van de klantenserviceafdeling. Je legt de focus op het begeleiden van medewerkers, het in kaart brengen van de werkvoorraad en het oplossen van complexere vraagstukken, zodat je hen kunt ontlasten. Dit stelt onze Operationeel Manager in staat zich te richten op procesoptimalisatie waardoor iedereen efficiënt kan werken. Ook kan hij zich richten op de verdere ontwikkeling van de afdeling binnen ons bedrijf.
Jouw taken omvatten onder andere:
- Assisteren van de Operationeel Manager bij het succesvol leiden van de Klantenserviceafdeling;
- Beheren van de dagelijkse activiteiten van de Klantenserviceafdeling;
- Coördineren van de werkzaamheden van de teams en zorgen voor een optimale bezetting;
- Monitoren van de klanttevredenheid en het initiëren van verbeteringen indien nodig;
- Oplossen van complexe klantvragen en escalaties;
- Fungeren als aanspreekpunt voor het team en lastigere taken op je nemen om het team te ontlasten;
- Communiceren met andere afdelingen binnen ons bedrijf om de service voor onze klanten te verbeteren.
Als jij klaar bent voor een uitdagende rol waarin je een team kunt ondersteunen en ontwikkelen, samenwerkt met verschillende afdelingen en een belangrijke bijdrage levert aan de service van Milieu Service Nederland, dan is deze functie jou op het lijf geschreven. Sluit je aan bij ons team en maak een verschil in de wereld van klantenservice!
Vereisten
- Minimaal 3 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie;
- Je bent in het bezit van een hbo diploma;
- Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
- Ervaring met het aansturen van een team;
- Goede kennis van Microsoft Office en CRM-systemen;
- Proactieve en oplossingsgerichte houding;
- Stressbestendig en in staat om onder druk te werken;
Arbeidsvoorwaarden
Als Assistent Manager ontvang je het volgende:
- Een salaris gebaseerd op jouw kennis en ervaring tussen de €3.000 en €4.200 bruto per maand op basis van een fulltime dienstverband;
- Minimaal 24 vakantiedagen per jaar o.b.v. fulltime dienstverband en 3.5 ATV dagen;
- Telefoon en tablet van de zaak;
- Een goede pensioenregeling met de mogelijkheid tot inbreng van oude regelingen;
- Een reiskostenvergoeding;
- Een eigen fitnessmogelijkheid op kantoor en elke dag vers fruit;
- Regelmatig bedrijfs- en afdelingsuitjes;
- Volop ontwikkel- en opleidingsmogelijkheden zoals het volgen van een Lean training en onze eigen MSN Academy ;
- Ruimte voor eigen initiatieven en ideeën; je krijgt de vrijheid om kansen te pakken als je die ziet.
Over Milieu Service Nederland
Milieu Service Nederland is een dynamisch en snelgroeiend familiebedrijf waar inmiddels ongeveer 200 enthousiaste collega’s werken! Wij zijn uitgeroepen tot Beste Onderneming van 2022! Wij vinden het een eer dat onze inspanningen op het gebied van duurzaamheid, zero waste en circulaire bedrijfsvoering zó gewaardeerd worden. Dit bevestigt dat we met elkaar op de goede weg zijn naar een betere en schonere wereld waarin we afval omzetten tot nieuwe grondstoffen! Naast deze prestigieuze prijs zijn wij ook voor het zesde jaar op rij uitgeroepen tot FD Gazelle. Wij behoren tot snelst groeiende grote bedrijven van West-Nederland. Wij zijn blij met deze mooie ondernemersprijzen en werken ondertussen hard verder aan onze missie: een afval- en emissievrij ondernemend Nederland. Lees hier meer over wie wij zijn en wat wij doen.
Vragen?
Heb je nog vragen of wil je eerst nog wat meer informatie? Dan kun je onze Recruiter Stacy Noorbergen bereiken op 06 512 93 483 of op 088 - 08 09 050.
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend. We zullen snel iets van ons laten horen en willen je hierbij onwijs bedanken voor jouw sollicitatie!

Kennismaking inplannen
Gesolliciteerd? Top! Binnen twee werkdagen hoor je of en wanneer we een telefonische kennismaking inplannen.

Telefonische kennismaking
We bellen om jouw interesses en ambities te bespreken bevalt dit van beide kanten nogsteeds goed, dan plannen we een sollicitatiegesprek in.

Sollicitatiegesprekken
Je voert bij ons twee sollicitatiegesprekken. In het eerste gesprek vertellen we je meer over MSN en de functie. Na een positief gesprek volgt een gesprek met de teammanager. Afhankelijk van de functie kan een assessment onderdeel zijn van de procedure.

Welkom bij MSN!
Zijn we allebei nog steeds enthousiast? Mooi! Dan bespreken we alleen nog wat praktische zaken. Wij kijken uit naar onze samenwerking bij MSN!